آگهی استخدام در IRMEDICALS.IR

irmedicals.ir
آزمون استخدامی

آگهی استخدام در IRMEDICALS.IR

بسمه تعالی

بدینوسیله به استحضار علاقه مندان به بازاریابی در کسب و کار های اینترنتی ملی می رساند، سامانه نوبت دهی پزشکان و پیراپزشکان ایران، دارای مجور نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران، به آدرس اینترنتی IRMEDICALS.IR، در نظر دارد مطابق با شرایط و ضوابط مندرج در فرم آگهی و تعهد نامه استخدامی مندرج در لینک زیر که به شکل مبسوط در ادامه این اطلاعیه نیز خواهد آمد، اقدام به جذب بازاریاب و پرسنل پشتیبانی خود در سطح کشور و به طور خاص در مراکز استان ها و شهرستان های پر جمعیت نماید.

لذا داوطلبان در صورت تمایل پس از مطالعه شرایط و ضوابط استخدامی و اطمینان از احراز شرایط تنها از طریق فرم مندرج در لینک ذیل اقدام به تشکیل پرونده نموده و پس از اعلام نتایج اولیه و احراز شرایط لازم برای شرکت در آزمون مرحله دوم که متعاقبا از طریق همین وبسایت و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت بارگذاری:

۱- اسکن شناسنامه و کارت ملی

۲- اسکن عکس پرسنلی اداری ۳*۴

۳-اسکن فرم تعهد نامه امضا شده

۴-اسکن مدرک تحصیلی

۵- رزومه کاری

شرایط و ضوابط و فرم تعهد نامه(برای دانلود کلیک کنید)

اطلاعیه مهم: لطفا کلیه اطلاعیه و اخبار استخدام را تنها از طریق همین صفحه پیگیری فرموده و تلفن های پشتیبانی سامانه را اشغال نفرمایید. در صورت هرگونه سوال تنها از طریق منوی پشتیبانی وبسایت اقدام فرمایید. به سوالاتی که از طرق دیگر مطرح گردد به دلیل ایجاد ترافیک و اختلال پاسخ داده نخواهد شد.

تقاضای بررسی درخواست استخدام IMED

درخواست استخدام در IMED
  • از آیکن تقویم استفاده بفرمایید.
  • شاخص قدرت
  • مطابق الگو 985155337711
  • مطابق الگو 989151151111 لطفا امکان دریافت پیامک انبوه این شماره مسدود نبوده و ترجیحا در شبکه های اجتماعی عضویت داشته باشد.
  • حداکثر 400 کیلوبایت فرم را از لینک مندرج در متن بالای فرم،چاپ نموده و پس از مطالعه و امضا و درج اثر انگشت مجددا با حداکثر سایز 400 کیلوبایت اسکن فرمایید و آپلود نمایید. به فرم بدون امضا و اثر انگشت در تمام صفحات ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • حداکثر 200 کیلوبایت
  • حداکثر 200 کیلوبایت
  • 300 کیلوبایت
  • 100 کیلوبایت
  • 200 کیلوبایت (در یک صفحه به صورت خلاصه سوابق کاری وضعیت اجتماعی و فرهنگی، توانمندی ها و علایق را بازگو فرمایید.)
  • دانشجویان گواهی اشتغال به تحصیل 200 کیلوبایت.
  • (هزینه استعلامات و پست)
    0 تومان

توضیحات: اطلاعات کامل شرایط و ضوابط مندرج در فرم تعهد نامه در متن ذیل به صورت مبسوط تشریح گردیده است:

بسمه تعالی

اطلاعیه و  فرم تعهد نامه آگاهی از شرایط استخدام نیروی بازاریاب حرفه ای مرکز الکترونیکی نوبت دهی و فهرست ملی پزشکان و خدمات سلامت ایران

اهداف و رسالت مرکز:
سامانه نوبت دهی پزشکان و پیراپزشکان ایران (IRMEDICALS.IR)(IMED) زیر مجموعه مرکز الکترونیکی نوبت دهی و فهرست ملی پزشکان و خدمات سلامت ایران با توجه به خلاء موجود در وب سایت های دانشگاهی (نوبت دهی)کشور در معرفی پزشکان و خدمات تخصصی جامعه پزشکی و نیز فقدان سامانه های متمرکز نوبت دهی الکترونیکی پزشکان در خارج از درمانگاه های دولتی برای مراجعین و بیماران شکل گرفته است. قاعدتا تعیین زمان های مشخصی برای ویزیت و مشاوره و … از دغدغه های جامعه پزشکان و بخش ارائه دهنده خدمات پزشکی و پیراپزشکی و مراجعین آنها می باشد.
چاره اندیشی در راستای پرهیز از :
عدم هماهنگی ها
اتلاف وقت بیماران در صفوف طولانی
 نوبت دهی های حضوری غیر متعارف و مشکلات و معضلات متعاقب آن برای خانواده های ایرانی یا مراجعین خارجی بخش درمان ایران
ناشناخته ماندن توانمندی های جامعه خدمات سلامت ایران یکی از ملزومات فضای امروز حاکم بر نظام سلامت است.
بر این اساس پایگاه  IMED با طراحی امکانات کاربر پسند و با دسترسی راحت برای پزشکان و بیماران سعی در فراهم آوردن شرایط تحقق اهداف فوق را دارد.
برخی امکانات سامانه :
ثبت نام پزشکان و پیراپزشکان ایران بر اساس استاندارد های ایندکسینگ بین المللی و ارائه اطلاعات مورد نظر متخصصین به مخاطبان و بیماران با قابلیت انعطاف پذیری بالا.
ایجاد پست الکترونیک پایه رایگان تحت دامنهIRMEDICALS.IR   برای پزشکان با قابلیت ارتقای حجم سرویس.
ایجاد صفحه اختصاصی معرفی سوابق و توانمندی های متخصصین به جامعه با در نظر گرفتن اصل طبقه بندی اطلاعات و حفظ حریم خصوصی بر اساس خود اظهاری متخصصین محترم.
ایجاد امکان تعیین برنامه کاری و نوبت دهی توسط هر یک از متخصصین محترم در حساب کاربری اختصاصی با قابلیت شخصی سازی و انعطاف پذیری بالا به صورت کاملا رایگان.
قابلیت اطلاع رسانی رزرو ها از طریق ایمیل و پیامک و نرم افزار اندروید سامانه.
امکان رزرو نوبت توسط بیماران و مراجعان محترم برای بازه های زمانی نامحدود تحت مدیریت و زمان بندی متخصصین.
***نوع فعالیت***:
بازاریاب (مسئول پشتیبانی) هر منطقه با مراجعه به پزشکان و اعطای دعوت نامه رسمی پزشکان را با تکمیل فرم ثبت نام و انتقال آن به منوی ثبت نام وب سایت جذب نموده و عضو سامانه می کند و با ارائه بروشور ها و تبلیغات آموزشی سامانه به منشیان وپزشکان نوبت دهی اینترنتی را در مطب ها راه اندازی می نماید. توجیه پزشکان و منشیان و تبلیغ نحوه استفاده از وب سایت و اپلیکیشن اندروید سامانه برای پزشک و بیماران و به طور کلی افزایش تعداد رزرو اینترنتی توسط بیماران در حداقل زمان ممکن از اهداف بازاریابی و پشتیبانی است. 
آزمون استخدامی:
الف) شرایط عمومی داوطلبان*: ۱- پایبندی و التزام به قانون اساسسی جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام، ۲- اعتقاد و التزام عملی به اصل ولایت فقیه، ۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری و قضایی، ۴- عدم سوء شهرت ، عدم مصرف یا اعتیاد به مواد مخدر، ۵- عدم وابستگی به گروهک های منافقین و ضد انقلاب و معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ۶- پایبندی به آرمان فلسطین و قدس، ۷- داشتن ظاهر و سبک لباس معروف، رسمی و اسلامی (برای بانوان رعایت حجاب معیار). ۷- داشتن تابعیت قانونی جمهوری اسلامی ایران و کد ملی معتبر.
ب) شرایط اختصاصی داوطلبان**: ۱- داشتن حداقل مدرک کاردانی از مراکز معتبر علمی و پژوهشی کشور مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی(تأیید پس از تشکیل پرونده)( گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان مقاطع بالاتر از کاردانی قابل قبول است)، ۲- داشتن مهارت کار با رایانه، اینترنت و گوشی های هوشمند و آشنایی مقدماتی با زبان انگلیسی، ۳- آشنایی با تکنیک های تبلیغاتی و بازاریابی حرفه ای ۴- داشتن توانایی روانی و ذهنی برقراری ارتباط و فن مذاکره ۵- داشتن IQ وEQ لازم برای بازاریابی حرفه ای ۶- داشتن توانایی خویشتن داری در ارتباطات تنش زا ۷- داشتن توانایی جلب اعتماد مشتری و فروش خدمات ۸-  داشتن حداقل شرایط سلامتی و توانایی های جسمی لازم برای بازاریابی. ۹- احراز حداقل قابلیت های شهر محل سکونت از لحاظ تعداد پزشک متخصص و فوق تخصص و احراز نیاز شهرستان محل شرکت داوطلب از لحاظ نیاز به خدمات نوبت دهی آنلاین. ۱۰- ارائه مدرک نشانگر وضعیت نظام وظیفه عمومی برای آقایان (دانشجویان ارائه گواهی اشتغال به تحصیل). ۱۰- حداکثر سن ۴۰ سال و حداقل ۲۰ سال.
* شرایط مندرج در بند (الف) پس از تشکیل پرونده اولیه توسط مرکز از طریق آزمون و تحقیقات میدانی محرز می گردد. در هر کدام از مراحل گزینش که خلاف ادعای داوطلب اثبات گردد، مراحل گزینش خاتمه یافته و استخدام کان لم یکن تلقی شده و وجه پرداختی برای مرحله تشکیل پرونده و آزمون های تخصصی غیر قابل استراد خواهد بود (احراز عدم صحت و اصالت مدارک و اطلاعات در هر مرحله منجر به حذف نیرو و اجرای تعهدات قانونی خواهد گردید). هزینه های این مرحله مربوط به استعلام صحت مدارک و پست خواهد بود.
**آزمون مرحله دوم: شرایط مندرج در بند (ب) از طریق آزمون تخصصی متمرکز آنلاین مرکز، و با تأیید علمی کارشناسان مجرب روان شناسی، کلینیک آنلاین روان شناسی آرامش (ش. ن. : ۲۰۶۷۵، به آدرس تارنمای: WWW.IRPSYCO.IR) از نقطه نظر توانایی های فردی برای بازایابی در حوزه سلامت و ارائه خدمات نوبت دهی آنلاین، محرز خواهد شد.
شرایط، حقوق و مزایا:
  • پرداخت حقوق و مزایا به پرسنل در قالب طرح های استخدامی و به صورت کسب رتبه های سازمانی از منبع عملکرد و درآمد بازاریابی و پشتیبانی پرسنل تأمین و پرداخت می گردد (پورسانت یا درصدی) و جزئیات آن در جدول ذیل تشریح گردیده است. آنچه بدیهی است حقوق و مزایا به صورت درصدی و در دوره های مبتنی بر شرایط ارتقای سازمانی مندرج در جدول ۱-۱ – خواهد بود و مرکز تنها در قالب طرح های مندرج در جدول و تنها به صورت سهم العمل، پرداختی خواهد داشت. حقوق و مزایا کاملاً وابسته به پتانسیل ها و فعالیت فرد داشته و هیچ محدودیتی در سقف حقوق دریافتی وجود ندارد. برای مثال با فعالیت قابل قبول در شرایط فعلی در کلان شهری مانند مشهد با ارتقا به سطح طلایی می توان ماهیانه درآمدی در حدود ۶۰۰۰۰۰۰۰ – ۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال نیز کسب نمود. این کاملاً به توانایی های فردی بازار یاب بستگی دارد. مطالعه شرایط جدول ۱-۱ الزامی بوده و هرگونه اعتراض یا قطع همکاری بدون رعایت شرایط حقوقی مرکز که منجر به خسارت به حسن شهرت و فعالیت اقتصادی مرکز گردد. به دلیل عدم آگاهی از شرایط استخدامی پس از شرکت در آزمون، قبولی در آزمون و یا شروع به کار در مرکز غیر قابل پذیرش بوده و قابل پیگرد قانونی از طرف مرکز می باشد. داوطلب با امضای ذیل این برگه و ارسال آن به مرکز به همراه سایر مدارک مرحله نهایی پذیرش، تعهد می نماید که کلیه شرایط را با رضایت کامل پذیرفته است.
جدول ۱-۱- شرایط رتبه بندی و کسب درآمد پرسنل مرکز (با پیش فرض ۱۰ رزرو در روز و ۲۰ روز کاری پزشک در ماه)
ردیف
سطح رتبه بندی سازمانی بازاریاب
حداقل عضو گیری پزشکان فعال در سامانه
(با حداقل روزانه ۱۰ رزرو در سامانه)
سطح تقریبی  حداقل و حداکثر درآمد ماهیانه پس از عضو گیری فعال (در پایان مهلت  به بعد، مشروط به تداوم پشتیبانی و همکاری و حفظ حداقل های لازم*) با احتساب ۲۰ روز در ماه ×۱۰ رزرو در روز
بازه قانونی احراز حداقل عضو گیری فعال(پس از اتمام مهلت درباره ادامه همکاری یا ارتقا تصمیم گیری می شود.)
۱
برنزی
۰-۴۰
معادل ۵۰ درصد کارکرد سامانه
۰  تا ۲۰۰۰۰۰۰۰  ریال
۴ ماه
۲
نقره ای
۴۱-۱۰۰
معادل ۶۰ درصد کارکرد سامانه
از ۲۴۶۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰۰۰ ریال
۶ ماه
۳
طلایی
۱۰۱ به بالا
معادل ۷۰ درصد کارکرد سامانه
از ۷۰۷۰۰۰۰۰ تا  نامحدود
حداقل ۶ ماه و ارزیابی مستمر**
۴
الماس (مسئول استانی)
حداقل ۱ سال سابقه موفق طرح طلایی
مزایای طرح طلایی+ معادل ۵  درصد کل دریافتی پرسنل استان زیر مجموعه به عنوان حق مدیریت
ارزیابی مستمر فرد و مجموعه تحت سرپرستی**
*هر بازاریاب با تداوم پشتیبانی پزشکان خود در سامانه که خود مسئول مستقیم آن می باشد، مجاز به دریافت درصدی مشخص از درآمد رزرواسیون سیستم پزشکان می باشد. وجه الضمان این پشتیبانی در ازای حقوق دریافتی به صورت سفته ای معادل با حداقل حقوق مندرج در جدول در وجه مرکز به عنوان وثیقه دریافت خواهد شد.(کارکرد سامانه معادل ۵۰۰ تومان به ازای هر رزرو وقت پزشک توسط بیماران است (پرداختی بیمار منهای هزینه های سرور و پیامک( باقیمانده۵۰%)) که از ۵۰ تا ۷۰ درصد آن (۲۵۰ الی ۳۵۰ تومان)  بسته به رتبه سازمانی به بازاریاب یا مسئولان منطقه ای تعلق می گیرد (تعرفه ها مربوط به سال ۹۸ می باشد).
** در هر مرحله حفظ حداقل های لازم برای پشتیبانی و نحوه عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم کسب حد نصاب لازم ارتقا به سطح بالاتر به میزان بازه قانونی هر سطح معوق مانده یا نزول به سطح قبل به مدت بازه رخ می دهد.
  • شرایط بیمه بازنشستگی، درمان و مکمل درمان: هر یک از پرسنل در هر سطحی که باشند مختارند تا بیمه خویش فرمای سازمان تامین اجتماعی یا هر بیمه عمر و سرمایه گذاری دیگری را برای خود خریداری نموده و حق بیمه ماهیانه را از روی درآمد خود یا سایر منابع و به هر سطح و شرایطی که مایلند تهیه فرمایند. این به این مفهوم است که بیمه در هر سطحی خویش فرما خواهد بود و در هیچ زمانی مسئولیت بیمه بازنشستگی و کار بر عهده و متوجه مرکز IMED نخواهد بود.
  • هزینه های آزمون و مدارک لازم: آزمون در دو مرحله تشکیل پرونده (بررسی اولیه) و آزمون تخصصی برگزار خواهد شد. تشکیل پرونده، شامل بررسی مدارک و احراز صحت و اصالت مدارک هویتی و تحصیلی فرد و برخی شرایط عمومی و تخصصی و بررسی اطلاعات فردی، اجتماعی و بررسی محل جغرافیایی داوطلب می باشد ( این مرحله تقریبا ۲۵ روز بعد از تکمیل پرونده و فرم استخدامی در همین صفحه اعلام نتیجه خواهد شد، در صورتی که داوطلب در این مرحله به هر دلیلی از مراحل گزینش رد شود، این حق را دارد تا درخواست تجدید نظر خود را با دلایل توجیحی از طریق سامانه IRMEDICALS.IR ارائه نماید). بخشی از هزینه های اداری و استعلامات و پست مربوطه در این مرحله از ثبت نام معادل ۷۰۰۰۰ ریال بر عهده داوطلب بوده که به صورت آنلاین و تنها از طریق درگاه امن شاپرک بر روی سامانه و در انتهای تکمیل فرم ثبت نام قابل پرداخت و غیر قابل استرداد می باشد. در این مرحله کد پیگیری پرداخت را جهت پیگیری های بعدی یادداشت فرمایید. پذیرفته شدگان در مرحله بررسی اولیه، قادر خواهند بود در مرحله آزمون تخصصی شرکت نمایند. این آزمون که مجموعه‌ای از توان سنجی های روان شناسانه برای توان بازاریابی و هوش اجتماعی حرفه ای لازم می باشد با همکاری کلینیک روانشناسی آرامش، و زیر نظر متخصصین مرکز ارزیابی خواهد شد. کسب حداقل های لازم از هر آزمون برای شرایط اختصاصی حرفه الزامی بوده و عدم کسب آن به مفهوم عدم پذیرش در آزمون توانایی های تخصصی و برخی توانایی های عمومی خواهد بود. این آزمون به صورت متمرکز و آنلاین در وبسایت مرکز به آدرس IRMEDICALS.IR برگزار خواهد شد.
پذیرش در این آزمون به مفهوم پذیرش اولیه برای ورود به مرحله دوم استخدام می باشد. بخشی از هزینه آزمون های روانشناسی، تخصصی و اجتماعی مرحله دوم معادل ۱۵۰۰۰۰ ریال برای هر داوطلب بوده که تنها از طریق درگاه امن شاپرک در سامانه IRMEDICALS.IR قابل پرداخت است. این هزینه مربوط به کلینیک روانشناسی همکار جهت بررسی و تحلیل نتایج آزمون ها خواهد بود.
مرحله نهایی:
در این مرحله پس از استخدام و پذیرش در آزمون روان شناسی ارسال گواهی عدم سوء پیشینه و آزمایش اعتیاد، و سفته وثیقه به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال در وجه مدیریت مرکز برای پرسنل ضروری بوده و لازمه آغاز به کار پرسنل خواهد بود.
پس از آغاز به کار بسته های تبلیغاتی و فرم های عضویت و تعهد نامه های پزشکان برای پرسنل از طریق پست ارسال شده و فعالیت ویزیت پزشکان و پیراپزشکان و جلب مشارکت آنها آغاز می گردد. رویه کاری بر اساس قوانین و مقررات مندرج در منوی قوانین پایگاه IRMEDICALS.IR خواهد بود.
فعالیت پرسنل در ۴ ماه ابتدایی فعالیت تا رسیدن به ۴۱ پزشک عضو فعال یا معادل حداقل ۸۲۰۰۰ رزرو در ماه در حوزه کاری خود در سطح برنزی باقی خواهد ماند. در این مدت پرداخت حقوق معادل ۵۰ درصد سود خالص ماهیانه سامانه خواهد بود. پس از این حد نصاب و گذشت ۴ ماه شرایط پایدار و رضایت کامل پزشکان و بیماران از خدمات کارمند، پرسنل به سطح نقره ای ارتقا می یابند و ارزیابی مستمر به همین شکل طبق جدول ۱-۱ انجام می گردد. در هر مرحله ارتقا درصد درآمد پرسنل ۱۰ درصد افزایش می یابد (تا سقف ۷۰ درصد). افزایش تورمی سالانه در نرخ خدمات سامانه نیز پیش بینی شده است.

این حرفه بر خلاف بازاریابی های دیگر از پایداری و تداوم و افزایش درآمد تدریجی نامحدود برخوردار بوده و یک فعالیت پویا با امنیت شغلی مناسب به شمار می رود و نیازمند چند ماه صرف وقت کافی و مطالعه شرایط بازار است. پایداری سامانه به نحوه ارائه خدمات توسط پرسنل به پزشکان خود و بیماران آنها بستگی داشته و افزایش استقبال از سامانه به مفهوم افزایش درآمد پرسنل خواهد بود. از آنجا که بیمه بازنشستگی افراد به صورت خویش فرما خواهد بود، آزادانه قادرند که هر سطح بیمه ای دلخواه را برای خود انتخاب نمایند. در این مرحله از استخدام با توجه به ظرفیت محدود شهرستان های کم جمعیت احتمالا از شهر های کوچک ۱ تا ۲ نفر و از شهر های بزرگ با تعداد پزشک و روان شناس و متخصصین بیشتر، ۵ تا ۲۰ نفر استخدام خواهند شد. که در مجموع پیش بینی می شود ۲۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر در فاز اول در کل کشور جذب گردند. با توجه به این ظرفیت محدود اولویت استخدام برای افراد واجد شرایط برابر، بر اساس تاریخ تشکیل پرونده و شرکت در آزمون تعیین خواهد شد. قطع همکاری در هر مرحله از فعالیت پرسنل تنها با استخدام نیروی جایگزین هم تراز ممکن خواهد بود. (ارسال اسکن امضا شده این تعهدنامه ۴ برگه در هر ۴ برگ در زمان تشکیل پرونده به همراه اسکن سایر مدارک خواسته شده الزامی است).   باآرزوی توفیقات روز افزون. IMED.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *